What's cooking good looking

Haha nej min kära mode blogg kommer inte att förvandlas till en mat blogg. Jag lovar! Det är bara de att jag älskar att laga mat. Och för att byta ämne. Ni förstår inte hur trött jag är i huvudet nu. Helt galet. Så det fick bli en hemmakväll. Lördagsmys med god mat, chips och Eurovisionfinalen. Heja Eric Saade! Vill ni har recept på det som visas ovan är det bara att hojta till.

English: Okey, I have been blogging about food lately. Is my fashion blog on it's way to transform it self in to a food blog? NOW FREAKING WAY! I promise. It's saturday and I'm sitting home. So tired after all work. But I'm not sad about that. Just gonna lie on the sofa. Watching Eurovision, eat something good and just resting.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser underbart ut, vill gärna ha receptet :)

2011-05-15 @ 08:57:27
Postat av: vickan

jag vill gärna ha recept på detta, såg galet gott :)

2011-05-15 @ 19:04:47
URL: http://victoriaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

vill mer än gärna ha recept såg grymt gott ut! :)

2011-05-18 @ 00:27:16
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0