Sad endings

Ett bildregn från Fenomen tiden. Blir en aning sentimental när jag går igenom arkivet. Tiden har gått så himla fort. Vilken resa det har varit. Vilka underbara människor man har träffat. SAKNA! Vissa människor i produktionen som gör dagen så mycket bättre. Bea, Emilia och Nina. Världens sötaste. Kjell Eriksson som nog måste vara världens mest snabbtänkta och roliga människa. Sminkteamet. Per och hans nyfikenhet. Alexander som sjunger Barbra streisand. Ja till och med den starka doften av Uris parfym. Alla kommer att bli saknade på ett eller annat sätt.

Speciellt mitt lilla kostym team. Anna, Minna och Erik - Ni är guld värda. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Utan Anna hade det inte varit lika kul att jobba. Jag har funnit en riktigt god vän under de här intensiva månaderna. Åååh så tråkigt att detta tar slut nu ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0