Thuesday

Tisdag idag. Jag tog mig faktiskt en liten sovmorgon. Gissa om det behövdes! Annars så ska jag snart ut på stan med en väldans massa returer. Solen skiner just nu. Hoppas verkligen att en tänker att fortsätta med det. På bilden ser ni ett blommigt linne från H&M (gammalt), second hand kjol och halsband från Bikbok.

English: Thuesday today. I acually had a lie in this morning. Soon I'm going to do some returns. I have so much stuff in my apartment right now. The top is H&M (old), skirt second hand, necklace Bikbok.

Kommentarer
Postat av: Betty Mello

Hej! Såg att du är nominerad i kategorin Vardagschic :) jag är också en av de fem nominerade och vill bara säga att din stil är jätte fin, och lycka till i tävlingen :D kram / www.scenbloggen.com/bettymello

2011-05-17 @ 15:29:16
URL: http://www.scenbloggen.com/bettymello
Postat av: Alexandra

Vilket fint linne!

2011-05-17 @ 16:57:12
URL: http://fashionink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0