Fenomen

Då är det en timme kvar till programmet bröjar. Jag tycker att det är så tråkigt att det snart tar slut. Vilka underbara människor vi har träffat på vägen. Och Anna som ändå måste vara väldens bästa. Är så glad att jag får jobba med henne. Världens bästa! Vi har så kul ihop. Det svider mest att vi inte kommer att träffas lika ofta.

English: One hour left before the show begins. I just want to say that I love everyone in this production. They are awesome! Especially Anna who is my costyme colleague. I'm gonna miss working with her!

Kommentarer
Postat av: A L I C I A

jag hade tänkt att göra om min design lite. vad var det för hemsida du visade mig där du hade hittat designer och hjälp osv..?

2011-05-01 @ 21:34:30
URL: http://aliciawillbo.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: Ahmen precis! Nu till sommarn så ska det ju vara ljust :)

2011-05-01 @ 22:36:35
URL: http://geekindisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0