Doppa topparna


Imorse beslutade jag att ta en day off. Min förkylning blir bara värre känns det som. Man måste ta sig tid att vila. Annars blir man aldrig frisk. Imorgon ska jag ist köra en hel dag med jobb. Sen fortsätter det fram till söndag och även måndagen kommer roa mig med jobb och returer. Bra då att man älskar sitt jobb! Borde man tröttna på färgade toppar? Näääää....

English: Having a day off from work. I'm still feeling sick and this cold seems to just getting wors. So a day off for resting it is. Then I'm gonna work mady days ahed. It's good that I love my work!

Kommentarer
Postat av: lea

Ibland måste man vila upp sig... det gör jag också idag, är också jätteförkyld! det är så tråkigt.

ang. de färgade topparna... är det bara jag som tycker det skeppet seglade förbi typ 2008/9?

2011-05-03 @ 15:43:49
URL: http://secondhandstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0