My love

För några dagar sen fick jag hem den här sköningen. En Canon Eos 550 D. Tror att det är något som verkligen kommer att lyfta bloggen. Trots allt så är bilder nästan det viktigaste. Håller ni inte med!? Annars så måste jag fick till mig nu. Måste ut på stan och jobba innan jag åker till nästa jobb. Ha en toppen lördag.

English: My new lover. A Canon Eos 550 D. It's really imortant that a blog have great pictures. Dont you agree!? So I hope that it would be more fun to read my blog in the future.

Kommentarer
Postat av: e

nice, det är en bra kamera :)

men kameran du hade innan tog väldigt bra bilder den också! kan du inte visa vad det är för nån?

2011-05-14 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0