New in

Dagen blev inte riktigt som jag har tänkt mig. Den blev så mycket bättre. Många roliga telefonsamtal och mail. Det kommer att hända grejer med bloggen. Håll utkik! Måste visa er den virkade klänningen som jag köpte på Bikbok igår. 249 kronor kostade de. Fin som snus! Skärpet på bilden är second hand och börsen har jag haft sen jag var liten.

English: I've had a great day today. It's gonna happen some funny stuff with my blog. Keep your eyes open. On the piture you can see my new crocheted dress from Bikbok. The belt is second hand and the purse is old.

Kommentarer
Postat av: lindababby

Ser FIIIIN ut!!

2011-05-25 @ 22:30:31
URL: http://lindababby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0