Behind the scenes - Riot video

Jag måste bara få säga att Erik Sjölin är så jävla bra! Vilken kille och vilket jobb han gjorde med spegeljackan i Olas musikvideo Riot. Jätte kul att få vara med. Ska bli så jäkla roligt att se resultatet. Bra låt också. Spola fram till 2:22 i videon om ni vill se mig och Erik jobba.

English: Erik Sjölin is awesome. The mirror jacket he made for the swedish artist Ola Svenssons music video is amazing. I'm glad that I had the chance to be involved in all this. I dont know if I told you but I'm actually going to be in the video. At first I was just going to assist Erik. But then they needed people. Fun! If you want to see me and erik work. Click the time to 2:22.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej ! :)



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg ! :D



Du vinner en FET länkning och ett eget inlägg på min blogg ! :)



Allt du behöver göra är att komentera inlägget: Veckans blogg med " jag är med" :)



Lucka till :)



Fin blogg förestenn :D



// skrh.blogg.se

2011-05-11 @ 21:34:42
URL: http://skrh.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej ! :)



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg ! :D



Du vinner en FET länkning och ett eget inlägg på min blogg ! :)



Allt du behöver göra är att komentera inlägget: Veckans blogg med " jag är med" :)



Lucka till :)



Fin blogg förestenn :D



// skrh.blogg.se

2011-05-11 @ 21:35:07
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0