Day 9

Dagens bilder. Idag besökte vi en strand som visade sig att vara en nudist strand, haha. Jag kände mig en gnutta obekväm till en början. Men sen insåg jag att nakenhet är väldigt naturligt. Jag avundas de som vågar att vara hel näcka. Fick av mig bikini överdelen tillslut och fick lite bränna där också. Nice! Mer nudist stränder åt folket. Annars så har vi precis kollat på Sverige - Finland på tv4 play. Grym match. Lite långsamt spel ett tag där. Men ändå ett väldigt balanserat spel. Zlatan fick göra en hattrick. Bra jobbat. Ni kanske inte vet de. Men jag har själv spelat fotboll i typ 14-15 år. Saknar de som satan. På mig idag har jag en klänning som jag köpte i en mataffär här i Alicante. Hatten kommer från H&M.

English: Pictures from today. We happened to end up on a nudist
beach. I felt a bit unconfortable at firts. But still. nudity is naturall. I ended up sunbathing topless. My todays wear. I bought the dress in a supermarket here in Alicante. The hat comes from H&M.

Kommentarer
Postat av: lindababby

Ser härligt ut!!

Himlans fin klänning!!

2011-06-08 @ 13:21:06
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: karin

Härliga bilder :)

2011-06-10 @ 17:57:12
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0