Wide

Anabela Belikova i Harpers Bazaar Spain

Okej det är ett faktum, jag är sjuk! Ni vet när man vaknar med ögon som svider, en kropp som ömmar och en hals lika svullen som magen blir efter att man har ätit julbord (de var en lång mening). Förutom de så nyser jag var femte minut, snörvlar och ser mest ut som en snigel med mina två pappersbitar i näsan. Det absolut värsta som finns! Åh jag hatar det.... Skulle egentligen varit i studion idag och repat. Men vill ju inte smitta någon till på söndag. Får man skrika könsord? Ja de får man.

På bilden ser ni Anabela Belikova i Harpers Bazaar Spain. Jag önskar att jag hade ben som kunde bära upp den typen av byxor.

English: Okay it's a fact, I'm sick! You know when you wake up with swollen eyes, a body that hurts and a sore throat. I'm sneezing every fifth minute and lookes like a snail with all the paper in my nose. Oh what a lovely start of this friday. I was supose to be in the studio for rehearsal. But It's better that I have a day off for resting.

Kommentarer
Postat av: Emma Hå | shoes and beyond

Du har sådana ben =) Häromdagen hade du ju ett par sådana byxor i cerise och var skitsnygg ;)



//Emma Hå

2011-04-29 @ 09:28:07
URL: http://emmahas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0