Tattoo



Åh Jag vill, jag vill, jag vill! Även fast det där med valet av tatuering är väldigt svårt. Har länge tänkt på en kort text rad eller ett ord, Många verkar att köra på fjädrar och svalor nu. Otroligt vackert. I alla fall om man sätter dem på rätt ställe. Älskar bland annat svalan som Emma Elwin har satt på sidan av ryggen (bild 3) lovely! Och bambi tatueringen längst ner, sååååå söt! Har ni märkt er? Vore kul att veta.

English: I want a tattoo. Maybe a small word or something like that. Love the swallow that Emma Elwin have on the side of her back. lovely! Do you have a tattoo?

Kommentarer
Postat av: Elin

Har två stycken och i maj gör jag min 3e :)

Har en fjäril i nacken, ett hjärta bakom örat (systern min har ett likadant) och nu blir det en textrad över revbenen :)

Mina bäst spenderade pengar, helt klart!

Kram

2011-04-15 @ 23:15:22
Postat av: Anonym

Jag har fyra stycken. Små och gömda. Och inte de finaste. Men för mig betyder de så otroligt mkt. Jag har en på insidan av vristen. Ett soltecken/ Guds öga/ tecknet för atom. Den e liten, ful men jag bara älskar att den är där och kikar fram ibland ur vissa skor och att den är en utav de äldsta symbolerna som människan använt sig utav och att den finns representerad i de flesta kulturer. Min pojkvän brukar trycka på den å säga "fulknapp". Sen har jag två nedanför nacken. Ett tecken för hav och en sködpadda

2011-04-16 @ 02:35:30
Postat av: Anonym

Jag har fyra stycken. Små och gömda. Och inte de finaste. Men för mig betyder de så otroligt mkt. Jag har en på insidan av vristen. Ett soltecken/ Guds öga/ tecknet för atom. Den e liten, ful men jag bara älskar att den är där och kikar fram ibland ur vissa skor och att den är en utav de äldsta symbolerna som människan använt sig utav och att den finns representerad i de flesta kulturer. Min pojkvän brukar trycka på den å säga "fulknapp". Sen har jag två nedanför nacken. Ett tecken för hav och en sködpadda. Sköldpaddan gjorde jag på koh tao i Thailand, koh tao betyder sköldpaddsön. Och tecknet för hav gjorde jag dagen jag tog mitt dykcert. Är totalt förälskad i allt som har med hav att göra sedan den dagen. Sen har jag "pante rei" tatuerat på framsidan av höften, snett nedanför naveln. Latin för allting flyter dvs. Allting är föränderligt. Allting ändras.

2011-04-16 @ 02:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0