My old dining room

Innan jag flyttade till Stockholm hade jag väldens finaste lägenhet i Falköping. 110 kvadrat bara för mig själv. Förstår ni skillnaden mot nu!? Jag är faktiskt inte bara intresserad av mode utan även av inredning. Önskar att jag hade fler bilder att bjuda på. Får se om jag kan rota fram några. Bilden till vänster är i alla fall från min gamla matsal. Väldigt ljust, med gammalt golv och lantlig stil. Om jag saknar!

English: Before I moved here to Stockholm I had this great apartment in a little city called Falköping. You know that I'm really in to fashion. But did you know that I also like home decoration. The picture to the left was my old dining room. I just loved it. Light with a contry style. Gives this calm expression.

Kommentarer
Postat av: hej

hej!

har du kvar dina leopardklackskor från nelly?

2011-04-30 @ 21:16:03
Postat av: Anonym

Vart bor du nu?

2011-05-01 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0