My prince

Hittade mitt USB-minne igår. På den fann jag en massa gamla bilder. En hel del på familjen. Kan inte ens beskriva med ord mycket jag saknar dem. Något som svider lite mer i hjärtat är att jag inte får ha min systerson William hos mig på helgerna. På bilden har vi percis klätt ut oss och lekt en lek som Wille själv har kommit på. Åh vill ha min prins här nu!

English: I found my old USB stick yesterday. On it found some old pics of my family. God I miss them. Specially my nephew William. I used to baby-sit him on weekends. We had a great time playing together. On the picture we had dressed up to play something that William just came up with. Fun. I miss my little prince!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0