Hair

En söt läsare tycker att jag är lik Rosie Huntington. Om det vore så väl säger jag då. Haha tack ändå jessica! Men det var jätte kul att just Rosie kom på tal. Jag är lite små sugen på att skaffa en liknande hårfärg. Eller snarare få tillbaka min naturliga hårfärg. Så när jag blir lite brunare så tror jag att jag ska slå till. Vad tror ni, kan det vara något?

English: One of my lovely readers think that I look like Rosie Huntington. That is really a compliment. She is drop dead gorgeous. Actually I have been thinking to dye my hair like that. What do you guys think?

Kommentarer
Postat av: Bérénice

I'm French and I watch your blog every day, I love your style !!!

2011-04-28 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0